KATTLÅDA

JÄVLA SKIT HUMÖR!!!!!!!!!!!!!!!!
I två dagar har jag vart på jordens jävla skit humör... SUCK. Orkar inte me mig själv.. Nästan så ja skrattar åt mig själv i bland för ja blir så trött på hur ja mår. Ena stunden skrattar ja å andra har ja lust att börja gråta.
Imon ska jag till ungdomsmottagningen och HA nått annat än p piller iaf.
Vad som helst bara jag slipper p pillren jag äter nu iaf för dom gör mig galen.. å alla omkring mig för den delen också.
Igår när ja kom hem från jobbet gick jag och la mig direkt, vakna nio och gick ut med hundarna och gick sen in och la mig igen. vakna i morse, skit trött och villa börja grina när klockan ringde...

Samma sak när ja kom hem från jobbet idag, skit trött och less och ville bara gå och lägga mig men följde med M till valbo och tröst shoppa i stället. Inte ens det va kul.
Köpte ett linne, en tröjja och två filtar.

Imon SKA bli en bättre dag. Då ska jag tvinga ner mig till gymmet å springa oavsett hur jag mår.
För jag vet att jag kommer att må bättre efteråt.

M är iaf underbar även fast jag är hemsk.
Konstigt nog...
Fick rosor i söndags också ;)
Älskar att få saker oväntat.

Ne nu ska ja sura vidare.
tack å bock.

/E

Kommentarer
Postat av: gabbe

ja då kommer jag till er =P

2009-08-26 @ 09:33:58
Postat av: gabbe

nä jag har inte pratat med någon i oktober måste jag tala om att jag ska komma... det kan ju ändras under tiden också men som det ser ut nu så blir det så =)

2009-08-26 @ 15:02:13
Postat av: gabbe

jojo men du kan ju nämna lite att jag ev kommer i nov och vill ha min plats tillbaka.. =P

2009-08-26 @ 19:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback