Life goes on

Mja, inge bättre humör idag heller.
Men har vart till UM idag iaf och ska prova nå nytt i stället för p piller.. Men de blir först om två veckor.
Så jag hoppas verkligen att det ska fungera.
Nog om det nu!

Ja som skulle ner och springa i dag, pff.
Kom hem och gick ut med hundarna, satt mig vid datorn.. kom på att ja inte skulle orka träna.
Åkte till ica och köpte sallad och loka.. sen vart jag sötsugen å har nu tryckt i mig tre snickerskakor.
Dålig ja e ! :)

Ja hoppas M vill träna i morgon för då kan vi gå ner tsm.
Lättare att komma i väg om man e två.

Jag har hittat en skit snygg klocka som jag önskar mig när jag fyller år.
Vill åka och köpa den till mig själv nuuuu.
Men det är ju inte jätte långt kvar tills jag fyller så jag får väl stå ut och hoppas på att jag får den :)

Puss
/E

Kommentarer
Postat av: gabbe

Tycker du? mja man tycker ju att jag borde få min plats tillbaka. 1 månad före måste man kontakta enligt försäkringskassan. men jag kanske ringer han på måndag.

2009-08-27 @ 11:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback