Nått drygt

Nått som är drygt är att när jag går ut med hundarna på morgonen så skulle jag kunna gå hur långt som helst för det är så skönt. Men vill inte ställa klockan på nå tidigare, går ändå upp kvart över sex redan varje morgon iveckan.
Men det känns som ja skulle kunna gå i fler timmar men sen så kommer ja hem å åker sen till jobbet.
När ja kommer till jobbet så är ja super taggad och tänker idag efter jobbet ska ja träna eller gå en lååååång promenad. Men sen när ja väl slutar jobbet är ja sååå trött och oftast lite små sur för jag är så hungrig så jag vill bara hem och äta och slappa i soffan. Big suck!
Vill ha samma motivation som ja har hela dagen.. eller fram till tre ungefär sen avtar det...


Idag har jag iaf vart ner och vibba och strungit 4,5 km. Efter två km ffick skulle ja öka hastigheten på springbandet å då fick jag en stöt och så dog hela springbandet så de nollställdes. DRYGT. Fick starta om det och ställa in de på 2,5 km.

Nu kolla på Ernst.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback