Nytt till hemmet

Kom hem från Gävle för inte så länge sedan..
Har vart där med mamma, pappa och bror och käkat på Max och sen köpte jag ett vitrinskåp. Som så klart ska skvättas vit färg på. :) Lägger in före å efter bilder sen. Kommer nog ta ett tag innan det blir klart.


Idag gick två av mina lösnaglar av :/ funder på om jag ska ta av dem helt å hållet nu eller vad jag ska göra. Måste göra om dem  på nått vis iaf.

Ne jag har helt slut på ideer vad jag ska skriva...
Tycker de är tråkigt att så många har slutat uppdatera sina bloggar över huvud taget eller väldigt sällan.


Albin skjusar M på sin fyrhjuling :)

jaja oven and out.
/E



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket elin :) det kommer jag att behöva :)

ha det toppen ! kramar !

2009-08-12 @ 21:16:57
URL: http://lindalofgren.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej elinpelin! :) Håller med om att det suger när folk inte uppdaterar (jag är en av dom) men jag har faktiskt skärpt mig nu! Hoppas allt är asbra med dig! Take care :)

2009-08-17 @ 02:49:55
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback