Långt inlägg

Har inte haft tid att uppdatera för jag har verkligen haft fullt upp den här helgen!
Men ska försöka sammanfatta lite..
Freda: Sluta kvart över ett på jobbet, åkte hem och baka paj. Åkte sen in till Gävle och gick lite i affärer sen mötte  vi upp Madde och Martin och käkade tsm med dem på church street. Efter maten gick (rullade) vi till tant grön där M & M drack öl och jag å Madde titta på :) Åkte förbi läkerol arena på vägen hem men såg bara massa fulla ungdommar och karuseller så vi gick inte in nått där. Åkte i stället hem och hämta pajerna som ja hade bakat. Lämnade en hemma hos Anders & Jessica och den andra tog v i med oss och åkte ut till forsbacka.
Väldigt trevlig kväll!

Lördan:
En av de varmaste dagarna i sommar och då valde jag och Mårten att åka och kolla på innebandy.. smart drag.
Kolla först på Aston och sen Alba. Kan säga att jag hade ont i rumpan sen av dom där bänkarna.
Mamma ringde och bjöd över mig på mat och jag hämtade äntligen hem mina älsklingar Mille & Indra som har vart i stugan med mamma å pappa under den här veckan jag jobbat. På kvällen kom Josse hit och vi gick och köpte natugodis och loka å satt sen här hemma och prata strunt och kolla på tv. Runt ett tiden ramla en full M in och jag skjusa josse till bussen.

Söndan:
Vaknade runt 12!! Gick ut och satt oss att sola här neranför lägenheten.
Vart lite kloklippning och borstning på hundarna så det vart fina.
Vid fyra tiden åkte vi ut till forsbacka för att plocka blåbär. Med bärplockare!!
Tror vi plocka i strax över en timme och vi fick i hop lite mindre än en halv icakasse. Rätt mycket med andra ord.
Efter vi plockat klart tog vi ett dopp i sjön. Mille va med och bada han med :) Sen avslutade vi med en Veronapizza, de va vi värda efter allt bärplockande!
Satt 3 timmar i går kväll och rensan men vart ändå inte klar utan hann med ungefär hälften..

Idag:
Jobb igen, va himla trött i morse...
Har gått helt okej på jobbet idag så det blir nog en bra vecka.
Efter jobbet åkte jag och jessica och gymmade, sprang 4km och vibbade i 20 min.
V art en mjukstart idag. Så i morgon är de vilodag å sen träning på onsdag igen.
Har även rensat lite blåbär i kväll också men fortfarande inte klar.. å mina fina naglar är BLÅA..
Inte så fina längre alltså.. :/ Men de försvinner väl om någon dag.

Jag orkar inte lägga in några bilder idag tyvärr.. de kommer en annan dag.



Fort saker kan ändras... Så Hemskt
Man får en tänkteställare när nått sånt händer
Så ta vara på dem ni tycker om!


/E

Kommentarer
Postat av: lindis

hej tyris :) måste fråga utav ren nyfikenhet, har fått för mig att du är marcus är tillsammans :) kan det stämma tro :)

ha det toppen :) kramis !

ps. mitt frågetecken fungerar ej. ds

2009-08-11 @ 09:11:07
URL: http://lindalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback