Härja

Uppdatering på begäran då...

Helgen då.. lördan kan man väl säga börja riktikgt bra å sen minns jag inte mer ;)  Så dålig.
Började i huset i barrsätra å sen taxi till ludde där det var fest. . vart en vinare, vart två vinare å sen vingla ut på krogen. Kollade tydligen på vikingarna.. Ne urk..  så där full får man inte bli ..

Söndan mådde jag inte så fint alls... åkte och käka pizza å sen slappa i soffan å sen avslutades dagen med att gå på bio. Kom i säng halv ett och det va väldigt jobbigt att gå upp i morse...



Anna, ESK-Jossan;) hahaha!! & Tyra

Ja så nu är de ca 26 dagar tills jag flyttar!



synd om

Kommentarer
Postat av: Anonym

ARVINGARNA!!!!

2009-02-03 @ 08:38:56
Postat av: mårten

arvingarna är bäst, deras album "på en äng" är ju bara sååååå bra. fast tyvärr är dom inte lika bra live som i studio, men kasper är ju bara sötast så det gör inget att han sjunger lite falskt... längtar tills dom besöker Ladis i forsbacka så man får gå på dans! förra veckan var sven-ingvars där men dom är inte alls lika bra som arvingarna, synd att jag missade dom nu när dom var i sandviken men det var raggarträff i valbo, och eftersom jag är ordförande var jag tvungen att medverka :(

2009-02-03 @ 16:25:09
Postat av: anna

haha ja den började helt klart bra den kvällen ;) sen.. ja vi vet ju hur det gick!

2009-02-06 @ 15:46:48
URL: http://metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback