CS

Hola..
Himla seg kortvecka på jobbet.. inte rört ett finger på de där byygget.. Men nästa vecka så .. Då ska vi börja med uppstart på Jernvallen hela måndan.:)
Grymt kul ska de bli, hoppas på innebandy;) 

I går va Gabbes sista dag på jobbet innan bebisen kommer, så ja å jessica va hem till henne på kvällen å laga tacos å drack cider... spela spel å en vända singstar. Trevliigt... Men tråkigt att hon inte ska jobba mera :/ Men vi syns ändå:) Men ja kommer sakna våra stunder... får se hur Mårten ska kunna ersätta henne ;D haha.

Ja och mamma har vart in till lägenheten och städa ur den, vet int ehur många gånger ja sagt att ja vart in dit å städat men nu är de då klart! Äntligen!

Nu ska ja ta och duscha för ikväll ska vi in till church street å gotta lite..  Inte så lite heller :)

/E

Kommentarer
Postat av: annaberglund

skönt att allt är klart med gamla lägenheten! :) hoppas du har haft en trevlig kväll! Kram

2009-01-11 @ 00:13:18
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: annaberglund

Jag vet inte när jag kommer nästa gång, men då får vi ta och ses? :) det var länge sen..

Ja du skulle få lägenheten i mars eller nått va? ;D kramkram

2009-01-11 @ 14:53:53
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: annaberglund

nej jag förstår att du inte vill ha dubbel hyra.. då kan man bo hemma en månad extra liksom :) klart vi måste ses då! Jag lovar att säga till dej först när jag vet när jag kommer :)

2009-01-11 @ 19:22:17
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: Mårten

Gabbe är oersättlig, men jag ska göra mitt bästa!

2009-01-11 @ 20:54:48
Postat av: thyran

De låter bra Måååårten! Tror vi kommer passa som handen i handsken brevid varann ja, som glassen i struten eller som kaviar på pannkaka.. tror du inte ?

2009-01-12 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback