Lokalsinne som en mumsmums..

Börjar med att säga GRATTIS Gabbe och Per till lilla tösen :)

Igår va vi på jobbet ner till stockholm över dan. Kanon bra dag, började med att vi gick igenom 08 och sen planera en del för 09. Sen blev jag utsedd till "Månadens Telian" i december. Jätte fin motivering.. Vart riktigt glad!! Fick gå fram och hämta diplom, viner å bli fotograferad in för massa folk. Jag skaka som en tok.. var som en spagetti i kroppen. Hemskt att behöva gå upp så där när man inte är berädd på det.


Sen fortsatte vi med att dricka champange och käka jordgubbar å sen vinprovning å drinkkurs. Vi fick även laga mat med kocken Frerik Eriksson. Sen avslutades kvällen med trerätters.
Se å njuuuuut lr nått.








Idag däremot va de jobbigt att ta sig upp till jobbe men när jag väl kom dit så gick de ganska bra. Har haft massor att göra så nu är det skönt att det är helg. Åkte in till Lindbergs efter jobbet och valde ut lite färg och tapeter till lägenheten:) Kul
Åkte sen in till valbo och tokshoppa ...hitta massor..

Sen nu ska de ätas tacos å sen ska jag sola å hämta ut mitt singstaaar och färga håret.
Skulle ha velat gått på bio med Mårten å hans vänner för de ska se benjamin butt.. nått och den vill jag verkligen se.. men det känns som det inte finns en chans att jag ska hinna med de. :/ Får bli en annan ggn.

Har egentligen massa saker mer jag skulle vilja skriva av mig om men inget jag egentligen vill dela med mig av här.. inte nu iaf.

Fet diss idag! Jajjemen..

/E


Kommentarer
Postat av: mårten

synd du inte följde med, filmen var GRYM! men då har du nått att se fram emot i alla fall...

2009-01-31 @ 00:25:56
Postat av: gabbe

Hej Elin :D Tack så mycket ;D måste säga grattis själv du är värt de priser ;D.... guuuud att du har datum nu då skojj skojj.. vi måste pratas vid någon dag ring mig gärna när du är på jobbet och har tid över.. puss o kram

2009-02-01 @ 15:52:25
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: carrooo

Grattis Grattis Elin, du kan det där med att sälja du ;)

2009-02-02 @ 11:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback