God morgon världen.

Ligger i sängen med datorn.. orkar inte riktikgt gå upp än..
Men snart så :) Ska slänga mig i duschen å sen ska de åkas till borlänge,kupolen.

Igår kom äntligen min tandblekning som jag beställde för ca 2 veckor sen..
Så jag och jossan skulle prova..kleta på krämen i gummiskenan å sen in i mun å så va de mening att vi skulle sitta så i upp till 90 min. Så hon låg vi datorn och jag satt vid tv.. trevligt de där med att bleka tänder i hop;)
Skicka ett sms till henne och fråga hur lång tid de gått, om de snart var klart..:p
Enligt mig vart de ingen skillnad på tänderna iaf men man ska tydligen göra det 4-5 ggr så.

Ne nu ska jag göra ett ryck och fixa till mig
 /E

Kommentarer
Postat av: gabbe

guuud i skruven vad du upprepa då... =) trevligt med shopp... nee jag komm nyss från viken, var in och kolla på fotboll =) vet inte vad vi ska hitt på.. hör av dig om du ska till hofors :D puss

2009-01-17 @ 13:27:20
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback