Underbar fredagkväll

Mm jo visst.. känn ironin.
Fortfarande ont i magen.. men har blivit av med febern iaf men nu är det fjärde dagen..ska det ta och bryta ut ordentligt snart eller ge sig av kanske. Ja håller tummarna för det sista!
Somna i mamma å pappas säng när jag kom hem från jobbet idag, vaknade vid halv sju och åt ett hamburgebröd å kolla på nån film med dom på tvn. Nu har dom lagt sig för de ska jobba i mon..å ja har förflyttat mig till sängen. Ligger och kollar på massa skräp på youtube och tycker synd om mig själv.
Höjdar fredag eller hur`?


Jag vill slippa de här NU. Jag vill ha ork till att åka och shoppa: escadaparfymen, jeans och ett jättesött armband.
Sånt som Jessi har:)

/E


Kommentarer
Postat av: gabbe

eeeeeliiiin tell me nu på en gång vad händer??? :D få höra... puss

2009-01-24 @ 11:36:23
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback