Bitch

Jag är hungrig hela tiden å sugen på chips å dipp, glass, godis, cola... aa listan kan göras lång.
Som att de inte räckte att ja är skit hungrig å inte kan stå emot att äta heller så har ja jordens humörsvängningar å är en riktig bitch. Hatar mig själv när det är så här. Å så klart är det nån som ska få ut för allt också utan anledning. Förlåt. igen.

Nyss ätit glass å SIRAP. Hämtar väl snart flaskan med sirap å dricker ur den direkt...
jaja! Nog pratat om Miss Sunshine humöret.

Måste va lite mer neggo å säga att väder suger. Man bli så sjukt trött å orklös. Går upp halv tio om dagarna nu när jag har semester. Vill inte sova bort dagarna, men till vilken nytta? Man vill ju inte vara ute när det är sånt här väder.

Imorse när jag vaknade iaf så va jag ut på promenad i 1 h och 20 min me hundarna.
Sen hem å donade lite å duscha å fixa mig. Åkte sen in till gävle för att träffa josse å shoppa, igen.
Va inte meningen att ja skulle handla något men men de är ju rätt svårt att låta bli så jag köpte några toppar, sminkväska och en klänning. Tror inte de va nått mer...

Och jag har så ont i min fot, vet inte vad jag har gjort men både i går och idag har jag haft ont i den.
Fast i går på utsidan och i dag p åinsidan. Mysko:) Jag som vill ut och springa. Men nu har ja ju det som ursäkt.

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback