JÄVLA SKIT VÄDER!!!!!!!

De är ju stooorm ute.
Taskigt med sånt här väder. Idag borde man väl antagligen städa å baka men har ingen ork alls för att göra nått.
Har vart ut med hundarna å höll på att blåsa bort.
Tänk om solen kunde visa sig, va glad jag skulle bli då. Nästa vecka kanske... Om inte så blir det en regning semester.
 Åka utomlands kanske? Skulle vara hur underbart som helst. I stället för att sitta inna hela dagarna å vänta på fin väder.

Fick nyss ta en värktablett för att jag har så ont i kroppen idag.. hua. Undra om man kanske känner efter för mycket när man inte gör nått :p



Nu ska jag vänta på M å sen ska vi å äta nånstans. Ja vet vad jag skulle kunna tänka mig att frossa i iaf :p
Får se va de blir.


/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska ej ha med Otto och göra bara så du vet!

2009-07-09 @ 18:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback