1 YNKASTE LILLASTE DAG KVAR

Helgen.
I fredags var jag, jessica å jessicas syster alexandra till ockelbo marknaden.
Hade ju blivit lovad att det var större marknad än rättviks men njää de höll ja inte med om.
Men det va himlans sjukt jäkla varmt å gå där. Va typ bara sammsamm överallt också men lite brända mandlar och en bodylotion som luktar godis vart det iaf. Ok, strumpor då också :)
Lördan bestod av maaaassa solande här ute på baksidan.
å sen vart det en tidig kväll.
Igår så va de solning som gällde hela dagen igen å badning av fötterna :)
Metade å spela boul å va i väg å käkade.. Jag såg även en orm, två ggr!! USCH. stackars mig.. va nära att ja börja gråta en gång. Men förutom ormen så va de en riktikgt trevlig dag.


Sista jobbdagen i mon innan semestern!!!
Så himla segt på jobbet nu å ja orkar inte göra spc mycket utan passar på å varva ner inför semestern.
Ska bara ta itur med de sista påminnelserna i morgon så man slipper dem tills man kommer tillbaka i augusti.

Har nyss vart å storhandlat 4 jäkla påsar proppfulla med mat å gotta.
För i morgon efter jobbet åker jag upp till Dalarna där bror å Mille väntar.
Å i mon kväll blir det en springtur och årets första dopp. Nu skiter jag i att jag har ont i halsen ..

Ikväll blir de bara slapp, ska packa så att allt är klappat å klart tills i morgon.

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback