Check

Måste börja med att berätta vad jag gjorde nyss..
Jag har vart ute och sprungit!!
Ok, joggat! Men guuuuud va skönt det va..var som spagetti i benen när jag kom hem.
Sprang i 35 minuter utan stopp, kanske inte är så jätte mycket men jag tycker jag va duktig eftersom de va första gången på ca ett halvår som jag springer. Det ä bra att vara envis ibland.
Hoppas jag kan se till å springa nån gång i veckan iaf. Men ska inte sätta upp nått krav för då kommer jag inte klara det.

Idag kom kläderna från Gina också : ) Provade bara skjortan lite snabbt men den verka sitta rätt bra.
Va väldigt tunn och sommrig iaf : ) Blir nog bra med ett par vita leggings till ...
Å mina blåa skor som jag väntar på från hm :)

Nu ska jag lägga mig svettig å go på spikmattan en stund å sen ska jag hoppa in i duschen.

Puss
/E

Kommentarer
Postat av: Hassan Fury

duktig du e elin :)



du e tyngaste

2009-06-16 @ 08:32:22
Postat av: Princess Fury

Ja men nu åt jag ju Tinas goooda tårtor så nu måste jag springa igen ;/

2009-06-16 @ 11:30:10
Postat av: Hassan Fury

hur det kan bli :)

jobbigt men du tar igen det, :)

2009-06-16 @ 12:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback