:)

Vilkeeen dag, har skrattat konstant sen klockan tio i morse typ...
Humörsvängningar åt rätt håll med andra ord :) Iof har jag inte fått spc mycket gjort förutom att haft en himla rolig dag... hrm :) Men vad gör de om 100 ååår...
Satt i gång å städa direkt jag kom hem efter jobbet .. står en överproppad ikeasäck med smutstvätt i sovrummet som jag ska fixa upp på lördag. Jag som hade hoppats på att gå kläderna vi beställt idag men de kommer nog i morgon. Så frågan är vad ja ska ta på mig för trasor i mon...
Efter städningen käka jag hjortronyoghurt, så god. (: Onyttigt å äta sånt till kvällsmat jag vet. Men hela den här dagen har vart onyttigt. Ätit kakor och delat en pizza med jessica ...
Va iaf ut en sväng med inlinesen och mille å fick svettas lite iaf... Behövs inte spc mycket för att jag ska svettas kan jag tillägga ;D Otränad till tusen.. blir till att bada i vassen i år lr hur vare ... ;p

Å midsommar nästa vecka å allt.... ska tydligen bli skit väder då?? stod först att de skulle bli fint.
Å vad hände med växthuseffekten!!! Blir de skit väder så ska ja sitta inne å sura iaf.


Tänkte ladda in en rolig bild som jag har på telefon på Mårten meeeen när man har en minipc så har man ingen cdläsare lr vad de heter så jag kan inte installera programet för mobiltelefonen, vilket är himla smart ?!




 



Man kan inte alltid se allt från en sida. . . Finns så mycket som ingen vet..

Puss / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback