F L O T T

Sitter å kollar på tv. Har sååån energi å vill bara göra massa saker men vet inte vad !?!?
J och jag sov till ett idag... flög upp ur sängen när jag såg vad klockan va..
Men vart hamnade man dådå.. soffan!! För de va ju mycket bättre...
Till slut hoppa ja in i duschen iaf å sen åkte vi till willys å handla hundmat, tog en glass å satt oss utanför å solade :)
Sen åkte jag över till storvik å hämta upp mamma för vi skulle på Loppis men va en värdelös loppis, bara massa skit så de vart inte nåå. Åkte å köpte pizzza i stället! Usch, spyr på allt flott.. har ätit så mycket skit i helgen så jag mår illa av att bara tänka på det. I mon ska jag äta bra, normal mat igen. a förtuom pizzan som ja har i matlåda då haha suck.
Har köpt fläskfile idag som jag ska äta tsm med sallad i mon kväll iaf, GI (: Huh.

Undra om de är tre veckor till man jobbar tills semestern hihih!!! :)


Bra sviiing ;)

Vaaa dålig folk är på att uppdatera sina blogggar nu för tiden.. tröööök!!!

/E

Kommentarer
Postat av: MikaelaGabrielson - valpmamma till Aimee

haha jag är urusel på golf

2009-06-08 @ 16:16:42
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback