Gulli

Helloj.
Har äntligen lite tid att sitta vid datorn. Har hållt i gång enda sen jag kom hem.
Lagade mat för första gången på evigheter. Gjorde kycklingsallad.. Sen va jag ner i tvättstugan å slängde i tvätt å sen ut i regnet med Mille. Så vart det en solning och när jag kom hem va det dags att hämta upp tvätt å hänga den å nu väntar jag på att jag ska ner igen å hämta tvätt. Hualigen.
Men i går städa jag lägenheten å idag tvättar jag ju så då slipper jag hålla på med sånt i helgen :)
Lr iof med två hårbollar till djur så borde jag dammsuga varje dag men men va gör lite hår om hundra år..

Imorgon ska vi ut och äta med jobbet. Ska på en libanesisk restaurang i gävle.
Ska spela minigolf å curling och bowling.. tror det va så iaf :p
Blir nog sjukt bra de :)
Måste leta fram nå kläder jag kan ha i mon kväll bara.. Vill ha nya!!!
Tänk om de kunde bli den 25:e igen :p Då är de först lön å sen är de nästa semester : )




två bilder från lööördans fyylla...

Puss
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback