Sooooolskeeeen!

Tänker inte skriva något om vädret..mer än att de SUGER!        
Sitter i storvik nu å väntar på att mamma ska laga mat å sen ska hon få färga min utväxt... Va en månad sen sist så de ärb behövligt. Har börjat att bara färga uväxten så slipper man slita på resten av håret. De e bra :)

Mamma å jag har vart i hofors på Loppis. vi hämtade upp mormor också å så åkte vi på nån loppis där det fanns tuuuuuusentals med massa småplock, mestadels bara gammalt skit :) Men jag köpte iaf en spegel som jag ska måla vit (så klart) och sätta upp ovanför soffan. Köpte även ett plättlägg så jag kan göra plättar och baka halvmånar, namnam.
Kankse lägger upp en bild sen när jag fått upp spegeln :)

Fick låna med mig mormor och morfars spikmatta hem.. Så ska se till att ligga på den minst en gång om dagen den här veckan. Se om de blir nån skillnad, kanske kan göra så att mina humörssvängningar blir bättre?
Idag har det inte vart någon bra dag... Har ng haft de värsta humöret på länge... kryper i kroppen å blir irriterad på minsta lilla. Bli irriterad för att ja är irriterad..... :/ Men men jag vet ju varför det är som de är och int eså mycket jag kan göra åt det mer än att vänta å se om det blir bättre. Och det rätt så snart för annars måste jag prova att göra nåt annat..
Kan inte må så här iaf...

Å jag som ville ut och åka inlines idag!
Eller iaf träna på nått vis, idag skulle jag ha haft ett gymkort så hade jag fått ut  lite aggrissioner, hur nu de stavas...

Imon är det jobb igen också.. Skönt för den här veckan jobbbar vi kortvecka. PÅ onsdag slutar vi tre och så ska vi och spela brännboll å sen ut och käka med jobbet. Sen på torsdag jobbar vi bara till ett å sen är de långledigt :)
Senast jag kollade så skulle de bli fint till midsommar iaf.. Håller tummarna för det!
Nu ska jag gå å kika vad mamma gör ! :)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback