Grattis Fridis!!

TORSDAG.
Somna runt halv elva på soffan i går och vakna till vid ett och gick in till sängen å sov sen till elva idag.
Så nu är jag utvilad.. har sån enenrgi i dag! Vill bara ut å springa!! Men de är ingen bra ide..
Har istället vart och solat, handlat, städat lgh, tvättat och sen har jag precis sytt om en bh.
LR alltså jag har sytt in den runt omkring..
Fråga är vad jag tänkte med :D haha. Vart inte skit bra men det är det bara jag som vet om så det får gå.
Nu är det rätt storlek iaf ! :)





Snart ska jag ner å hämta tvätten å sen ska jag slänga mig i duschen å göra mig klar. Sen ska jag åååka å dricka viin :) Är så vinsugeen, Får se om dom två fyllona har nyktrat till ;p

Grattis Fridolina på 22 års dagen!




/E


Kommentarer
Postat av: Madde

vad ville du inatt ? :D

2009-05-22 @ 17:04:35
URL: http://busmaddiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lyssna inte på all skit, det är bara omoget skitsnack. Jag tycker om dig´och du är för stark för att ens bry dig om sånt där.

2009-05-23 @ 17:33:59
Postat av: Anonym

skit snack? rätt sant. 325 gram

2009-05-24 @ 22:25:07
Postat av: gabb

ska du säääääga!!! =) ha ha... allt e bra med oss. själv då??? hur går det påjobbet?? visst får vibonus ijuni? kraam

2009-05-28 @ 10:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback