Lörda

Har hållt mig sysselsatt hela daaan. Åkte hem rätt tidigt i morse.
Skit jobbigt att komma hem å vara själv... Men satt i gång och storstäda lgh. Torka fönster och bytte gardiner osv.
Vikte (eller vek? ) massa kläder och gjorde ordning i garderoberna.
Har vart ut med mille en sväng så klart också..
Jessica ringde och undra om jag ville spela minigolf, ångrar nu att jag inte gjorde det. :)
Fast eftersom ja är sån dålig förlorare så kanske det va lika bra :P

Nu har jag nyss duschat och klätt mig, väntar på att håret ska torka så ska ja platta å sminka mig.
Ikväll ska jag dricka lite vin. Har köpt ett vin som ska vara bra att dränka sina sorger med .. tss.

ååå vill egentligen skriva en maaassa saker här men kan inte.

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback