Söndag

josefine å ja kom precis in efter en låång promenad runt stan.
Nu ska vi kika lite tv å sen är de väl sängdaags, men kommer nog inte kunna somna som vanligt vid 10...
Har vänt på dygnen igen.. Eller inte vänt men kan inte sova på kvällarna längre... :/

Vart inte så mycket shopping i valbo alls..
två tröjor och en bh.. fanns inte mycket fint alls.




Till sist en bild på min älskade Mille, varje gång jag vart ledsen nu så har han kommit å lagt huve i knä på mig.
Så söt.



Vanliga sovstilen :)

/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken sötnos,han är killen hela dagen han kram mamma

2009-05-18 @ 17:50:38
Postat av: Anonym

Jag har också en sådan randig tröja ;)

2009-05-20 @ 16:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback