Sweet

Nu va de ett tag sen igen då.. men men..
Idag har ja köööpt en ny dator och det va verkligen på tiden :D
En söt liten mini-pc. är såå nöjd med den, än så länge iaf!! :)

Måste testskriva lite här i bloggen så jag lär mig skriva snabbt på den :)
Imorgon fyller Jessi år. Grattis i förskott! :)
Passade på att köpa en present åt henne idag när jag va i valbo å på lördag ska jag dit på kalas :)

Vet inte riktikgt vad ja ska skriva (som vanligt) men ska kolla vidare på grannfejden nu.

Kanske blir lite mer uppdateringar nu när ja har en dator med tangenter iaf :)

/E

Kommentarer
Postat av: Hassan

Gud vad roligt :)

shullli luuuuuuuuuu

2009-05-29 @ 09:00:35
Postat av: mårten

tyngaste!

2009-05-29 @ 09:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback