Tuudiluu!


Hello.
Nu kan jag blogga när jag har lånat thomas datooor.
Jag borde verkliiigen köpa en egen ny för den är helt fuckd up..

Imorgon kommer förhoppningsvis mina inlines som jag har köpt !! Ihhh.
Isf blir det åka heeela helgen, om jag fortfarande kan åka?
Annars så kommer mormor å morfar in på lördag å ska bjuuda ut mig på mat å kika in min lägenhet. Trevligt.
Kanske ska ta och baka nå nice imon också.

Annars i helgen ska jag måla mina sängbord, å lite annat smått.
Ska plocka med mig allt upp på vinden å stå där å måla, om ja törs..
Å så ska jaag förhoppningsvis träffa jossan lite också :)
Är så sugen på att dricka så får se vad som händer å sker, Evigheter sedan nuu juuu..
Vill ut!

Dagens roliga:
Jag fråga Emil varför han skulle köpa en bärbar dator när han har en rätt ny stationär å han svarar:
Jo för datastolen  har gått sönder.
Haha, jag tyckte iaf att det var sjukt kul;)


Njäee nu ska jag ut och gå med Milio en vända.

hörs väl om några veckor igen da ! :)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback