En uppdatering på sin plats

Godkvällsning.
Nyss kollat på de ensamma mammorna som numenar inte är så ensamma.
Va ska man nu göra på söndagskvällar framöver?Hu..

Helgen annars har spenderats i Dalarna i stugan. M och jag lånade mormor och morfars stuga.
Sen va mamma, pappa å bror uppe i deras stugan. De vi har gjort i helgen är att ÄTIT gott :D å bara slappat å "bara varit". Sovit ut och inte stressat över huvud taget. Så himla skönt att ha sånna helger i bland.
Vi har vart ute i skogen med hundarna. Emil har lagt älgspår åt Mille som han sökt upp. Superduper duktig på sök e han min lurv :)

Lagade farsdagsmiddag i går i stället för idag :)
Vart Kycklingfile med soltorkade tomater och fetaost, klyftpotatis, champinjonstuvning i smördegssnittar, mozarella/tomat bröd, fetaost/torkadetomater röra, tomat/ruccola sallad och till sist sweetchilisås. :)








I morgon ska jag tillbaka till Horndal för att fylla i det sista i ögonbrynen.
Hoppas på att den ifyllningen räcker oh att de är perfekta efter det :)


Just ja, kom på att jag och mamma gjorde en varsin fin grankrans. Som hänger på vitrinskåpet nu.
Men den blir det bild på en annan dag för nu ska vi kolla Johan Falk, den fjärde filmen.
Vi ha kollat 1, 2, 3 i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback