Fredag i mon

Kom precis att tänka på att det snart är måndag och de betyder tatuering av ögonbryn gaaah :)
Ska bli så himla skönt så det är inte sant! Hoppas bara de blir bra och att de känns bra så jag kan tatuera mig redan på måndag.. Känns de inge bra när man ritat upp dem så får man boka en ny tid och gå hem och fundera typ hur man vill ha dem i stället å så.. Men hoppas de känns bra på måndag och att de blir av då ! Håll tummarna.


Annars idag har jag vart ute och gått. Börjar bli lite tjatigt va ? :)
Hade med bara Otto idag eftersom Mille e i storvik.
Men Otto va så himla trött så han stannade flera ggr, han hade lekt med nån ny hund hela dagen hos hundvakten.
Han som brukar vara super speedad.

Nästa vecka ska familjen i väg på älgjakt så då har jag ingen som går ut med Mille på dagarna så skulle han få vara hos mormor och morfar men nu har deras hund fått noskvalster så då kan jag inte ha han där heller.
Men förhoppningsvis går de bra att han är hos Marcus pappa nästa vecka de flesta dagarna iaf. Skulle vara kanon isf. Annars vette sjutton vart jag ska göra av honom..

Har ingen sladd till telefonen hemma så kan inte bjuda på några bilder tyvärr...

Nu snart lyxfällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback