Killer Queen

I morgon kväll är det dags för Killer Queen.
Jag har inte så jätte bra koll på dem men har för mig att M sa att de va utsedda till bästa tribiute band. (LR va d inte så? =D )
Han ser iaf fram emot det så det är ju huvudsaken eftersom det va han som fick det i present av mig när han fyllde år. Vi har fixat hundvakt och så åker vi in lite tidigare och käkar på Östens pärla. Jag ska äntligen få äta sushi hihi :)


Bild lånad från google.se

Har gått klart block 1 & 2 av utbildningen nu har tyckt att det vart skit bra.
Den har fått mig att se saker på ett helt annat sätt...
Jag kan välja på morgonen  och ska gå upp och säga, guud va trött ja är , vilket skit väder det är ute, de här kommer bli en skit dag.
Eller vända på allt och få en bra dag. Jag kan göra allt jag vill! Jag kan nå allt jag vill bara jag är ärlig mot mig själv och sätter mål samt delmål.
Sen även en hel del försäljning som jag inte riktikgt kan förklara utan som jag bara ska testa :)
Sen har jag ju också satt upp ett hemligt långsiktigt mål som jag SKA klara.
Jag ska sätta en tidsperiod och delmål på det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni får en trevlig kväll. Kursen- har ja inte sagt,de e inte klokt va bra du är på allt pok

2009-10-22 @ 17:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback