Regnväder

Söndag idag och ännu en slappdag. Har vart så himla skön helg, bara massa slapp å det va precis vad jag behövde.
Igår kväll gick vi på bio på Flickan som lekte med elden,
tyckte den va lika bra som ettan.. nu är det bara att vänta på trean då :)

Idag har jag hållt på och måla lite saker här hemma.
Bl.a. skostället, en bricka, en låda/back och en tavellist som nu står på tork i vardagsrummet.
Luktar färg i hela lgh :/ Menmen så är de när man bor trångt.
Hade planera att åka till storvik och fixa mer på mitt klaffbord idag men hinner nog inte med det.
Pappa och jag ska gå och kolla på Alba när de spelar derby senare idag.

Pappa kommer snart in med Mille så då ska jag ta hundarna på en långpromenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback