Sjukstuga

Godkvääll.
M åkte hem från jobbet idag för han mådde illa..
Jag hoppas att jag inte blir smittad.. Har ingen ork att vara sjuk, spc inte magsjuk.
Men tror att han e lite bättre nu än tidigare iaf så får hoppas på att de är bra till i mon.
Min lilla sjukling. :)


Har inte vart ut på nån långpromenad idag heller. Åkte och hämta hundarna i forsbacka efter jobbet
och sen hem och åt en macka och kaffe. Orka inte göra nå mat.. När de endå bara va till mig själv.
Efter de har vi bara legat i sängen å slappat. Nu har jag iaf förflyttat mig till soffan å väntar på att de ska bli Svenska Hollywood fruar så jag får reta upp mig lite på Ankan:)

Imorgon får jag hem en gungstol om allt går som det är tänkt :)
Ska så klart fixa upp den med och göra nått av den..

Mille är nog bra trött efter att ha vart i forsbacka hela dagen, han ligger å snarkar högt och tydligen nedanför här på mattan. :D Låter som en brummande björn.


Kommentarer
Postat av: Has Fury

Marcus kom ska ja ge dig en kram :)

2009-10-06 @ 11:11:51
Postat av: SuddenFury

Du skulle komma efter jobbet läste jag i din blogg

2009-10-06 @ 12:11:19
Postat av: Gabbe

Hahaha men jág mena ju köttfärssås och makaroner ;D

2009-10-07 @ 16:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback