Ännu en måndag

Godkväll.
Har vart ute på en kvällspromenad på en timme tillsammans med Jessica å hundarna så klart.
Väldigt skönt förutom att jag fick jordens magvärk på vägen hem. :/ förstår inte varför jag får så där lite då och då. .

Efter prommisen har jag plockat lite tvätt och sen har jag sytt ett skydd till Milles nosgrimma.
Använder inte nosgrimman mycket alls nu för tiden till honom.
Men när jag väl har den så skaver den på pälsen på nosen så nu har ja sytt dit "ludd" så det blir mjuuukt å skönt :)

Är rastlös..
Funderar på om jag ska baka lite.
Måste baka lite mer tills lördag när det blir kalas.
Ja så får det bli.





Puss å hej
/E

Kommentarer
Postat av: Millan

Nä fy, svininfluensan vill man inte ha!! Jaaa..micke vill ju ha en rottweiler, medan jag kan tänka mig en boxer eller amstaff. Vet inte hur kattvänliga de raserna är dock. Men du har katt va? Ja, jag vill verkligen ut och promenera varje dag, men det är helt värdelöst att göra det ensam. Får jag jobb så tror jag inte det dröjer länge innan jag skaffar en hund! Ha det bra, kram!

2009-09-07 @ 20:59:14
URL: http://macmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback