September

Idag har vi haft utbildning nästan hela dagen på jobbet..
En utbildning som va rätt värdelös om jag ska vara ärlig. Kunde ha kortat ner den till en timme och bara tagit med det som vi verkligen behövde lära oss men jaja. Nu är den avklarad! :)

Efter jobbet va ja på mitt vanliga strålande humör, NOT.
M lagade pannkisar åt mig å sen vart det bättre iaf..
Tog en promenad med hundarna i ca en timme. Skulle ha tagit mig ner och träna men puuh.
Svårt att motivera mig själv när ja är på världens sämsta humör å både tycker synd om mig själv (de är inte synd om mig) samtidigt som jag inte tål mig själv..
MEN, om en vecka ska de testat nya saker!!!! HOPPPAS och håller tummarna så hårt det bara går att det ska funka.

/E

11 dagar kvar tills jag fyller år ;)
12 sep hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback