Stackars mig.

Har vart ut på ett promenadförsök med Jessica men så fick jag så himla ont i magen så va bara att gå hem.
Nu sitter ja i soffan och tycker synd om mig själv nergosad i en filt.
Väntar på Idol å sen efter det Andra avenyn.

Är så himla trött hela tiden!
Undra om det har med att de börjar bli så mörkt ute att göra eller vad det kan vara..
Drygt är det iaf :/


Blommor som jag fick av M för ett tag sen :)
Hitta den bilden när ja kolla på mina bilder.

Igår när jag å jessica va ut och gick så plocka vi löv och rönnbär å sen när jag kom hem
slängde jag i hop en krans som ni hänger på dörren. :)
Pyssel pyssel.
På fredag ska jag nog åka över till storvik å slipa lite på mitt bord också och måla en vända om jag hinner.
Läängtar nästan lite ;p


Kommentarer
Postat av: Tina

Visa bild på din krans,jag ska oxå göra en höstkrans sen när löven blivit orange röda=)

2009-09-22 @ 20:42:47
URL: http://tjina.blogg.se/
Postat av: Has Fury

M är en riktig gentleman han ( =

2009-09-23 @ 10:50:41
Postat av: gabbe

Jag har också försökt mig på en krans men den blev så ful =P

2009-09-23 @ 11:29:49
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback