Ta vara på soliga dagar

Lööördag. Bästaste dagen på veckan.

Har vart ner och slängt i en maskin tvätt och vart ut på en sväng med hundarna.
M ligger fortfarande å sover... vi som skulle färga håret nu innan jag / vi ska i väg tänkte ja men de får väl bli när vi kommer hem i stället då. Sen i kväll kommer Frida å Josse, ddå blire lite vin å cider. Myyys.


Ska i väg in till valbo med mamma å bror och kanske M å se om jag hittar nå fint att ha på mig.

Va i Gävle i går men det va så mycket folk i butikerna så ja fååår panik å orkar inte kolla på nått.
Antar att de är lika i dag med men gillar endå valbo bättre såå..
Hittade iaf ett bar mysisbyxor på Cubus i går, barnavdenlingen ;) Och ett par ljusa jeansleggings från Vila.
M shoppa massa som vanligt ;) Ett par skit snygga jeans och jacka! Å en hoodie.

Efter shoppingen åkte vi till forsbacka å hämta upp Otto och sen vidare till storvik där vi vart bjudna på tacos å massa skratt! :) Bra fredag.

Nu ska jag ta tag i mig själv å slänga mig i duschen.

Föresten, tack för kommentaren som jag fick av nån anonym här om dagen.
Sånt blir man glad av att läsa :)

Bjussar på en bild ja hitta på telefonen, MidsommarMille.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback