Tjingeling

Nu kurrar magen ordentligt.
Sitter å väntar på att jag ska få pannkakor som M står och gräddar.
Mums! Pannkakor är en av mina favvisrätter.

Idag har jag beställt tid för klippning och slingor till den 5 oktober.
Låååångt dit :/
Har ni nått förslag på hur jag ska klippa mig och vad jag ska lägga i för färg på slingorna kanske ?:)
Vill bara göra nått nytt!
Nu har jag spart och spart och nu har jag långt hår..
Långt hår som bara hänger å ser trött å platt ut. Orkar inte platta det vissa dagar för det tar sån tid.

En annan kul sak är att en tjej ringde på min annons på månbordet och hon kommer på fredag och köper det.
Är andra som hört av sig också men hoppas verkligen hon håller vad hon sa och köpa det på fredag nu när jag håller det åt henne.

Ska kila ut i köket och hjälpa till och duka nu.
Tjing
P.s. kom med tips på vad jag kan göra med mitt hår!!!! :)

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback