Blankt papper

God kväll :)

Dagen har öst på kan man säga. Tiden har gått så himlans fort och jag har inte ens hunnit med hälften av vad jag skulle ha gjort känns det som. Men de tar jag igen i morgon! Sen vart det stressigt efter jobbet, skulle hämta hundarna i storvik och sedan lämna av alla och besiktiga bilen tjugo i fem men det gick och jag kom dit fem min innan. :)

Gick in och tröck in registreringsnr och så stod de att de inte fanns någon tid idag!!!
Gick ut och satt mig i bilen och fick för mig att ja bokat fel tid... Ringde pappa å fråga va ja skulle göra haha.
Så säger han men har du tryckt in 660... Ne ja hade slagi in 606. Bra :D Så då funkade det ju lite bättre.

Va en supertrevlig gubbe som kolla på bilen. När jag fråga hur de gick så sa han att jag kunde få se hur de såg ut så fick ja gå in under bilen och så visa han mig vad han kikade på och vad han tyckte. Kom därifrån med ett BLANKT papper iaf så det var ju kalas :)

När jag kom hem åkte M och hämta Sushi. sååå gott: ) Å mitt i veckan så där bara också.. de va en bra ide :)
Vart en en promenad med Jessica.

Nu e jag trött !
En dusch å sen sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback