Fredags lyx

En ledig fredag är inte vad man har ofta men det har vi haft idag :)
Började med att vi sov till halv tio. Lyx! Sen gick vi upp och duscha och gjorde oss i ordning.
Klockan elva åkte vi på husvisningarna... och kan säga att tankarna snurrar på bra i huvet på oss nu. Jisses.
Vad ska man tänka på? Har vi missat att fråga nått? Är det här vi vill bo ? Vad kan man göra med det här huset? Vad blir månadsavgiften ? OSV OSV OSV OSV OSV. Vi får se vad vi kommer fram till :)

Efter visningarna åkte vi in till köpis. Jag handla nya spetsgardiner som jag har slängt upp nyss. Och dom är så sjuuuukt fina, älskar dem:) Köpte två paket bara för att jag tycker om dem så mycket.. funderar på om jag ska slänga upp dom andra i sovrummet :) det får bli i morgon i sf.

Annars idag så har mamma vart hit på fika och så har vi städat och slappat.
Imorgon står Loppis på schemat med mamma & mormor.


Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback