Freeeeeeeeda :)

Jag är frisk och det är fredag och jag är super trött. Det är omöjligt att sluta jäspa...
Det har vart en givande jobbvecka med ett bra avslut. Har hjälpt till lite på kampanjsidan och det är alldit roligt att få variera lite. Spc när det uppskattas. :)

När vi kom hem idag så åkte vi och köpte mat. Jag hämta Suhi från nya stället 5 sensi men ja vet inte, gillade de inte nå vidare... Så det blir nog Matkällarn framöver.
När vi sen kom hem så plinga det på dörren och när jag öppna så fick jag blommor! Super fina blommor med ett meddelande i som jag vart jätteglad för :) Men vad de stod håller ja för mig själv.
Blommorna va så klart från min bästa M!

I morgon ska jag i väg och klippa mig, har skrivit ut en bild på hur jag vill ha det så är bara att hålla tummarna att det blir som jag tänkt det :)
Mamma ska med hon också och klippa sig. Hon fick tid efter mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback