mindre bra, bättre bra

I går var en mindre bra dag, idag är en bättre bra dag :)
Solen skiner och jag är klarvaken!
Vi ska snart äta frukost, nybakta ostfraller tror jag det blir. Sen ska vi ta en promenad och gå förbi ett hus som är till salu och kika lite hur det ser ut där. Va på en visning i går men det var inge vidare de huset. Varken läget eller nedervåningen va något att hurra för.

Idag är det ALLA HJÄRTANS DAG också :)
Hihi.


Iof var gårdagen inte så dålig. Va först i väg med mamma & mormor till valbo och jag fyndade massa. Bh för 49 kr. Skor för 199, 2 tröjor för 49 kr /st bl.a. Sen när vi kom hem åkte vi som sagt på husvisningen och sedan till storvik. Där åkte vi vidare till Micke i hofors där vi fira mormor. Vi åt trerätters och jag och kusin Albin spela Wii, super mario! JAG vILL HA!! =) Så roliiiigt.

Nu ska ja sätta på kaffe och kickstarta den här dagen :P

Puss till alla snälla på Alla hjärtans dag!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback