Nya kläder

Gud i allsindar va trött jag är nu...
Har jobbat idag som vanligt, fick sån jäkla magkatarr på alldeles innan vi skulle sluta. Och direkt efter jobbet skulle vi till banken så var jag vrålhungrig och slängde i mig strips från donken. Ingen bra kombination med magkatarr och flott.
När vi kom hem så har vi plockat och donat här så det ser helt okej ut iaf.

Idag va jag och jessica i väg till Kiwans, som hade utförsäljning på kläder. Man fick plocka i så många plagg som gick i en påse och så betala 500 kr för det. Vi var tre stycken som delade på en påse så 170 kr var och för det fick jag 8 plagg :) 2 kjolar, en som är sjuktsnygg, 3 linnen, 1 klänning, en tunika. Tyvärr va ett linne för litet och tunikan för stor. Men tunikan ska mamma få om hon kan ha den och linnet åker nog ut på tradera. Synd att det va för litet för det va verkligen supertufft. Men allt som allt 6 plagg för 170 kr. Bara den snygga kjolen har kostat 499 kr =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback