Snorsnor

Ja är urusel på att blogga stundtals...
Men jag har varken lust eller något vettigt att skriva känner jag. Jag gör ju samma saker varje dag.. Jobbar!
Och i vanliga fall tränar men nu är jag sjuk, igen.
Snorar och har ont i halsen, det är som värst på kvällarna och på morgon. På dagarna mår jag någorlunda okej iaf.
I natt vaknade jag av att jag hade ett jättetyck på bröstet och på ryggen. Väldigt läskigt :/ Vet inte varför det vart så men men kanske är kroppen som säger ifrån. 
Nu är det VILA som gäller tills jag är helt bra igen.

Har jobbat på som tusan på jobbet för att vara ledig på fredag. Vilket jag lyckas så gott som med. Det ska bli ruggigt skönt kan jag lova. Vi har bokat in husvisningar vi ska på då :)
Sen åker M bort i helgen och pappa åker också bort så jag och mamma ska umgås. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika hus?

har inte ni nästan nyss blitt tsm?



Men är jätte glad för eran skull:D:D

2010-02-19 @ 17:23:37
Postat av: thyran

Det beror väl på vad man ser som nyss :)



Kul att du är glad för vår skull vem du nu är :P

2010-02-19 @ 20:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback