Utmaning

Utmaningen...

Utmanad av Busmaddiz

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
Då var jag 12 år med andra ord. Umgicks med Jossan väldigt ofta och "hängde" i parkhallen och kollade på killarna som träna innebandy för det mesta ! :D

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?

För ett år sedan så bodde jag hemma hos mamma och pappa i Storvik.  Allt va väl mest jobbigt då och jag bara väntade på att det skulle bli den 1 Mars för då skulle jag få flytta in i min lägenhet på Allevägen och börja om på nytt. (Där jag bor nu ocskå:)

FEM SNACKS DU GILLAR

1. Chips & Dipp
2.
Choklad (Malteser :)
3. Jordnötsrigar
4. Budapestbakelser
5. Smågodis

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
Bryan Adams - Summer of 69, tror jag iaf :P
Det står still, kommer inte på fler :) eller så kan jag helt enkelt inte fler :)

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR (MÅÅNG MILJONÄR)
1. Köpa hus kontant
2. Betala av lån åt andra
3. Resa och bjuda med vissa :)
4. Shoppa, hemindrening, kläder, bilar.
5. Hjälpa andra som behöver pengar

FEM DÅLIGA VANOR

1. Stressar för MYCKET
2. Stressar upp mig för LÄTT
3. Lättirriterad, spc när jag är hungrig
4. Dålig självdiciplin ibland  t.ex. kan boka av träningspass bara för att ja inte orkar.
5. Lite ego i bland utan att jag tänker på det.



FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1. Shoppa kläder och heminredning
2. Träna
3. Umgås
4. Äta gott
5. Resa

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA

Jeans med jättehög midja och instoppad tröja . De skulle helt enkelt inte passa på mig :)
Ne säger inge mer för man ska aldrig säga aldrig för det sa jag om stuprörsjeans och de har jag ju nu :)

FAVORITLEKSAKER

1. Datorn
2. Tvn
3. Skoter
4. Fyrhjuling
5. Bilen

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN


Gabbe, Maalin87, CarroÅkerlund, FridaGaude, LivetenligtAnna
Kanske någon som redan fått utmaningen.. har inte sån koll ;)




Kommentarer
Postat av: gabbe

jaaaaa de gör vi ;D hihi kl 12?

2010-02-08 @ 16:40:48
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback