A night at the opera...

Sitter och funderar på om jag ska möblera om men vet inte OM jag orkar. Och om jag nu gör det och de inte blir bra så kommer jag bli less och inte orka flytta tillbaka :D Måste fundera vidare om jag ska göra det eller inte..
Annars så tvättar jag och har städat. Roligt söndagsnöjje.

Kvällen i går va trevlig, bowlingen gick skit för mig i början men sen tog jag igen på slutet. Tur va väl de för jag hatar att komma sist. hihi. Sen vidare mot chursch street och mmmmm så gott det var. Som alltid ! Vart både fördrink, breast of chicken, efterrätt brownie och drink efter maten. Vilket inte va så jättegod men usch mätt vart ja!
Sen gick vi vidare till konserthuset och där lyssna vi på en hyllning till queen "A night at the opera" vilket rent ut sagt va SKIT!
Helt misslyckat och man jag vart bara irriterad på att han inte kunde sjunga queenlåtar för fem öre.. samt att de första "halvlek" bara sjöng låtar som man aldrig hört tidigare..  Tror inte det va nån i vår grupp som gillade det.
Tacka vet jag när jag och M va på Killer Queen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback