De va de

Godkväll.
Sitter i soffan med "träningsmorgonrocken", den har jag när jag kommer hem efter träningarna. Lite snuskigt va :D
Men ja lovar, ja tvättar den ;) Har nyss ätit en macka och lite räkor.. Fick sånt sug efter räkor i går när jag var på affären så va tvungen att köpa hem.
Har vart på spinning idag, trodde det skulle bli box idag men jessica skulle inte träna så som tur va hade jag bokat in mig på spinning 45 min.
Men gick inge bra på passet, mådde jättekonstigt.. illa å kände mig bara allmänt slö i kroppen.

När spinningen va slut så ringde jag pappa som berätta att han sålt i väg min skoter och även hans skoter.
Vi la ut annonserna i går kväll och idag va båda borta! =) Många som mailat och ringt. Känns endå lite tråkigt att den är såld men jag åkte ju knappt på den så de va väl lika bra.

Har nu på kvällen även tagit alla mått på mig själv.
Mage, lår, stjärt, arm, bröst.
Eftersom det inte händer något på vågen så kanske det händer på måtten tänkte jag.
Helst inte på bröstmåttet ;p

Veckans träning:

Måndag: Spinning 45 min - Check
Tisdag: Spinning 45 min
Onsdag: Vilodag, Långpromenad
Torsdag: Spinning 45 min
Fredag: Box 60 min, ELLER JESSICA ? :)
Lördag: Kanske spinning
Söndag: Vilodag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback