En snabbis

Jisses va trött jag är.. skulle kunna somna i soffan vilken sekund som helst men det är bara det att jag måste duscha!! Jag ORKAR inte men jag MÅSTE :) Puuhh.. Samla kraft.
Jobbat idag och sedan hem en vända och bytte och till träningskläderna. Idag vart det 30 min spinning och sedan 60  min styrkepass. Tycker bäst om spinningen, med risk för att låta äcklig men ja älskar när svetten rinner i ansiktet å droppar ner på axlarna å benen är så sega att man bara vill sluta trampa :P

Efter träningen va ja in på Enen och handla sallad, kattmat å tandkräm. Bra att veta va ? ;) haha
Enen är förövrigt en riktig slusk affär... verkar mest vara knäppisar som handlar där å kassörskan kollade inte ens upp å hejade.  Heja Ica Maxi! ! !
När ja kom hem iaf så gjorde ja en sallad, himla gott att äta sallad i stället för att dricka cambridge faktikst.
Så gott med halloumiost och avocado i sallad.

Ne det här går inte nu ska ja tvinga mig in i duschen sen slänga mig i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback