Fullt ös

Jag är trött, orkar inte hålla upp huvudet ens så sitter med det bakåtlutat å ser knappt vad jag skriver på datorn :D
Dags att sova snart! Har jobbat som vanligt idag och sedan spinning efter jobbet 45 min. Va jätteseg i benen idag och när vi stod upp så kändes de som att benen skulle vika sig så  ja våga inte ta i allt... läskigt. Men sen släppte det när de va en kvart kvar av passet... typiskt att de släppte så sent.

Men ska nog prova att spinna i morgon också för då är de bara 30 min. Sen är det ingen pass fören på måndag :/
Drack cambridge när ja kom hem idag också. Först när ja kom hem mådde jag illa men sen när de hade släppt så va ja inte speciellt hungrig så det vart den shake idag igen. Har gått ned 1,2 kg sen i måndags till och med idag.. Men kan tänka mig att det är mestadels vatten.

Idag kom min väska jag beställde i måndags på nelly.se och som jag älskar den! Den är skit snygg och perfekt stor!! :) Ser fram emot att använda den!!! :)

Annars idag har jag kollat runt på internet om att läsa upp betygen.
Funderar på att läsa Engelska B och Matte C. Engelskan är bra att han OM ja nu skulle få för mig att läsa vidare nån gång i livet och ja behöver bli bättre på att prata engelska också. Matte är de samma sak med, OM ja nu nån gång får för mig att läsa nått så kan de vara skönt att ha det. Ska skicka in ansökan och se om jag kommer in. Isf läser jag på distans på kvällar och helger.



;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback