Kaffe

Jisses va den här ledigheten har gått fort, för fort :/ Brjar jobba på torsdag, har ingen lust alls till de :(

Har nyss vart ute i kylan med hundarna på morgonpromenad. Idag är de slut på allt gotta i veckorna som det vart över julen. Har bokat in mig på tre spinningpass och ett styrkepass den här veckan också.
Bara för att de är jul så vräker man i sig onyttigheter även fast man knappt är sugen på det, men bara för att de finns och man fåååår äta så .... lite sjukt :) Men men.

Va ju meningen att vi skulle åka upp till stugan i fredags men M va så bakis å ja va så trött så vi ställde klockan på nio på lördan och klev upp och åkte vid tio. tog 1 h och 40 min upp tack vare snö och halka. Brukar ta ca 1 h.
När vi kom upp tog vi en tur på skotrarna, (M körde fast hihi). Men har nog kommit fram till att jag ska sälja skotern.
Känns som att de inte är värt att betala försäkring å så på en skoter som ja åker på ca 1-3 ggr / år. .
På söndan åkte vi iaf hem igen, vart en kort visit. Och när vi hade åkt ca 5km så fick jag superont i magen och hade det enda tills vi kom till sandviken. HEMSKT, att ha så ont i magen när man sitter i en bil. Uhh.

Nu så, tycker jag M kan vakna så vi kan ta och hitta på något idag.
Nu- KAFFE :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback