Kanon Kick-off !

I torsdags åkte vi från jobbet halv tre mot Johannesbergs slott för Kick-off.
När vi kom dit checkade vi in på rummen och fixade oss, drack lite champange och sedan fick vi välkomst drink på slottet och så tid för "lite mingel" sen gick vi ner och satt oss vid borden. Va uppdelat så att vi satt varannan från Vendator och varannan från Sillarna. De bjöds på tre rättersmiddag och superbra underhållning av ej tjej och en kille. Killen va han som sjunger i Singing Bee. :)
Efter maten vart det drinkar och tjatter och lite biljard. Sen gick jag och Madde och la oss runt halv tolv.
Tur va väl de för vi skull eupp till klockan sju dagen efter och plocka i hop på rummen och äta hotellfrukost.
Mådde inte så jättebra dagen efter jkan jag erkänna ;P Men vi hade en del möten under dagen och sedan bar det av hemmåt vid tre. Då ville jag verkligen BARA HEM!! När vi kom hem så la jag mig och sov och sov tills i morse runt nio.
Borde med andra ord vara utvilad men jag är fortfarande halvslö! Har nyss tagit en dusch och kl två idag är det dags att träffa jobbarkompisarna igen i Gävle för att bowla, äta på chursch street och gå på hyllning till queen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback