Ska jag eller inte ?

Lite smått irriterad är jag, fick första fakturan från Telia idag och såg att ja skulle betala 250 kr i engångsavgift som tanten som jag pratade med tidigare lovade att ta bort.
Ringde till kundtjänst och han lova ta bort den avgiften, så hoppas det är gjort nu. Men less ja blir på sånt där! :P

Idag har jag inte tränat nått.... Kom hem och lagade bakad potatis med räkröra åt mig och kycklingröra åt M.
Sen såå vart jag helt slut, legat på soffan i nån timme. Tog nyss tag i och dammsög lägenheten och plocka reda på tvätten. Mer än så blir de inte idag :) en dusch innan sovdags bara.


Föresten har jag tankar på att klippa mitt hår kortare...
Har ju en frisyr i huve hur jag vill ha... längre fram emot ansiktet och sedan snett kortare bakåt.. förstår ni :)
Är så trött på håret när de bara hänger...

M och jag har kollat på resor, lutar åt Cypern eller Rhodos. Vi vill åka i Maj helst...
Nån som har några adra tips på resmål där det är vart på maj?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du ska!

2010-01-28 @ 14:37:34
Postat av: Anonym

glöm ej barren

2010-01-28 @ 19:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback