Vad är en blogg utan bilder ? tråkig! :)

Sitter fortfarande i soffan i morgonrock, slappsöndag idag :)

Har plockat lite i köket och gjort ordning med alla räkningar som jag vanligtvis bara trycker in i ett skåp hulleom buller men nu ligger de fint i en låda.
Borde måla klart spegelfönstret som jag grundmålade i går men vet inte om jag orkar det, än. Ska samla lite mer kraft först. Sen ska ja ta mig en dusch och fixa mig för idag ska jag hälsa på Josse & Frida i deras nya lägenhet. skoj att se hur de bor! M ska på match i Gävle så då får han skjussa dit mig.

Igår va vi i storvik hela kvällen och firade pappa. Åt god mat och så spelade vi Geni som pappa fick i present av oss. Konstaterat att ingen av oss är något geni iaf ;p Men vi satt och spela i några timmar och man lär sig ju lite endå.

Den här veckan är det hårdkörning som gäller med träningen. Usch, har vart FÖR slappt under ledigheten.
Har gått upp i vikt och de känns även fast det inte är mycket så ska de bort.
Träning:
Måndag: Box 75 min
Tisdag: Spinning 45 min
Onsdag: Spinning 45 min
Torsdag: Spinning 30 min, ev styrka 1 h (beroende på hur ja är i kroppen)

Tänkte bjuda på några bilder på lite nytt här hemma








Kommentarer
Postat av: Gabbe

tjooooooooooo! allt bra? såg att vi hade lika tavla ;D Den som hängde ovanför er säng =P

2010-01-10 @ 16:04:28
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Gabbe

hååjj!! härligt. jo bra här också. jag vill nog börja jobba i maj tills jag ska gå hem igen och föda barn nr 2 =) kanske det blir så får se. Du det var inte alls dyrt att göra den väggen och fint blir det. kraaam

2010-01-11 @ 09:47:22
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Gabbe

ja verkligen sugen. ska höra om hon får någon dagis plats tills dess. Hoppas också det finns jobb på TT ;D väggen kosta 600-700 kr med färg ;D

2010-01-11 @ 14:37:59
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback