Snea väggar & krokigt golv

Ställde klockan i morse för att ta oss upp i skaplig tid å inte sova bort hela förmiddan.
Halv tio närmare bestämt.. Inte allt för tidigt :P Cyklade en sväng med Mille på min nya vita söta cykel. Sen hem och lämnade av han och så cykla ja till affären och köpte frukost.
Sen vart det finfrukost på altanen i morse. Smakar mycket bättre med frukost när man får äta den ute :)

Sen satte vi igång med den nedrans V-sponten. Eller vi skulle sätta igång men stötte på lite problem.. el som inte kunde låssas från väggen m.m.
Marcus föräldrar kom och hälsade på och vi fick lite tips å så fikade vi jordgubbar och vaniljglass.

När de åkte gjorde vi ett ryck igen men det är inte det lättaste att sätta spont i ett gammalt hus där väggarna och golven är snea och vi dessutom skulle sätta det i trappen.. jisses vilket pill och va mycket tänkande (å en del spackel).
Men när det väl BLIR klar lir det nog väldigt tjusigt! Och förhoppningsvis är det bara vi som ser dom där "missarna".
Och som sagt, Vi har ju trotts allt gjort det själva och vi är ju inga proffs direkt ;)

Sitter på altan med ett glas vin nu och väntar på att Jossan ska komma.
Blir en tjatter och vin kväll:) Skönt med en liten paus från all rust.

Tjing
/E

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill ju se bilder :) Lycka till med allt!

2010-07-08 @ 19:39:26
Postat av: Thyran

Har inte så mycket biiiilder ännu :) De kommer, kan nästan lova det till å med ;) Tack!

2010-07-08 @ 23:09:06
Postat av: carroo

vad roligt att du börjat skriva nu igen, på tiden.

jag vill också se bilder, men tänkte nu när jag snart har semester i 2 veckor ska jag allt komma förbi och kika ;)

2010-07-10 @ 16:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback