Helgen avklarad

Godmorgon. Förstår inte hur jag kan vakna så tidigt..kvart över åtta idag t.ex.

Igår börja jag dagen med att ta en promenad med Jessica ner til Hemmakväll och lämna en Beck-film som vi hyrde i fredags. Sen fick jag och M för oss att vi skulle åka in till valbo/gävle. Jag köpte några mer cambridge och ett puder och sedan åkte vi till M`s föräldrar och satt på deras altan och sola. Uunderbart skönt :) M ringde sen till cityfrisörerna och fick en tid så då åkte vi in till valbo igen för klippning. Vart väldigt bra :)

Men vart är solen idag då? :/
Har ingen susning om va vi ska göra idag.. Eller jo, har tvättid kom jag precis på :(
Sen ska väl hundarna hämtas hem och M har match. Vi har nog att göra med andra ord :)

Den här helgen har iaf gått bra med Cambridge. Jag har lagt om så att jag ätit cambridge på morgon och lunch och sen vanlig mat på kvällen och fruktsallad i stället för godis. Funderar på om jag ska våga väga mig i morgon.. de visar sig.

Nu ska jag ta en shake :)

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback